۱۱:۰۳:۰۱ - دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶
اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه
اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای زلزله زده کرمانشاه خبرداد. به گزارش ایلنا، صادق نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای صنعتی سطح استان کرمانشاه مصوب شده است که ۲۰۰

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای زلزله زده کرمانشاه خبرداد.

به گزارش ایلنا، صادق نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای صنعتی سطح استان کرمانشاه مصوب شده است که ۲۰۰ میلیارد آن با نرخ سود ۶ درصد برای بازسازی و نوسازی واحدها و ۲۰۰ میلیارد ریال آن با نرخ سود ۱۰ درصد به عنوان سرمایه درگردش برای واحدهای صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

نجفی با اشاره به کمک‌های این سازمان به واحدهای صنعتی زلزله‌زده استان از جمله تخصیص ۵۱ کانکس به واحدها و همچنین تسهیل در جهت صدور ضمانت نامه از طریق صندوق ضمانت صنایع کوچک تصریح کرد: همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان جهت اعطا به صنایع  مستقر در روستاها و نواحی صنعتی با نرخ سود ۶ درصد اختصاص یافته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است که همه ما با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و مدیریت جهادی همانند زمان جنگ تحمیلی که در این استان شاهد آن بودیم در جهت پیشبرد امور گام برداریم.

وی با اشاره به تعهد وزارت صنعت ، معدن و تجارت در جهت ایجاد ۴۵۰ هزار شغل در سال آینده، بیان داشت: از مجموع این میزان اشتغال ، ۱۳۰ هزار شغل در حوزه صنوف و بیش از ۷۴ هزار شغل در حوزه صنایع کوچک ایجاد می‌شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین این سازمان و پست بانک اضافه کرد: این تفاهم‌نامه به منظور تأمین مالی واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی برای رونق کسب‌ و‌کارهای خرد و متوسط در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت و در راستای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و با هدف بهره‌گیری از رویکرد تامین مالی زنجیره تامین منعقد شده است.

نجفی با بیان اینکه واحدهای صنعتی در حوزه بازار باید دارای چشم انداز باشند، تاکید کرد: باید در جهت ایجاد و توسعه بازار بویژه بازار داخلی گام‌های اساسی برداشته شود و انگیزه لازم در جهت توسعه این مقوله بوجود بیاید و لازمه آن توجه ویژه به آموزش و از سوی دیگر حمایت رسانه‌ها را می‌طلبد.




بانک پاسارگاد
اخبار ویژه