13:11:46 - دوشنبه 13 مه 2019
روابط عمومی های باید از طریق اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند
روابط عمومی های باید از طریق اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند
کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیریت افکار عمومی با کنترل افکار عمومی تفاوت دارد، گفت: روابط عمومی ها باید از طریق تبیین و تنویر و اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز دوشنبه در نشست با اعضای دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: انتخابات پیش رو بار دیگر به مردم دنیا ثابت خواهد کرد که ملت آزاده ایران چقدر به کشور و نظام خود عشق می‌ورزند. سیاستگزاری روابط عمومی‌ها در حفظ این سرمایه اجتماعی بسیار موثر است.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر به استان، از کرمانشاه به عنوان چهره‌ی زیبا و سینه‌ی ستبر ایران اسلامی تعبیر نمودند. توقع داریم روابط عمومی ها در مسیر معرفی این چهره‌ی زیبا به کشور حرکت کنند.
استاندار کرمانشاه گفت: از جمله آسیب‌های فرهنگی استان، عدم نگرش میانگیر و نگاه اعتدالی به قضایاست. طوری که در برداشتها و قضاوتها عمدتا نگاه سیاه و سفید حاکم است.
بازوند تاکید کرد: روابط عمومی ها افکار عمومی را مدیریت و موانع سرمایه گذاری در استان کرمانشاه را برطرف کنند.
در این نشست اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان احکام خود را از استاندار کرمانشاه دریافت کردند‌.
اصغر عظیمی مهر مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان دبیر شورا، خانمها نگار شاهمرادی و مریم بیگ پور و آقایان امرالله عظیمی، محمدرسول چگنی، فتاح مومنه، مصطفی محمدی، سیدعمار عزیزی، سیروس صفری و پیام رمضانی که با رای مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به عنوان اعضای جدید هیئت رییسه شورا انتخاب شده بودند و ایرج مرادی معاون اداره کل روابط عمومی استانداری به عنوان مسئول امور اجرایی شورای هماهنگی، امروز احکام خود را از مهندس بازوند دریافت کردند.
۸۰۶۶

خبر جدید  استاندار کرمانشاه:شورای پشتیبانی سوادآموزی اصلی‌ترین منبع تصمیم‌گیری این حوزه است


منبع :: http://www.irna.ir

0/5 (0 نقد و بررسی)




بانک پاسارگاد
اخبار ویژه